Nagy, Péter (2012) A luxusipar és luxusmarketing aktuális jellemzői, valamint en-nek magyarországi vonatkozásai a luxusbútor iparág kapcsán : A marketingstratégiával kapcsolatos javaslatok a Wenga Kft. számára. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagy_Peter.pdf
![]() |
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagy_Peter.pdf
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Management, business policy |
ID Code: | 4729 |
Specialisation: | Marketing szak |
Deposited On: | 14 Sep 2012 09:30 |
Last Modified: | 14 Sep 2012 09:30 |
Repository Staff Only: item control page