A luxusipar és luxusmarketing aktuális jellemzői, valamint en-nek magyarországi vonatkozásai a luxusbútor iparág kapcsán : A marketingstratégiával kapcsolatos javaslatok a Wenga Kft. számára

Nagy, Péter (2012) A luxusipar és luxusmarketing aktuális jellemzői, valamint en-nek magyarországi vonatkozásai a luxusbútor iparág kapcsán : A marketingstratégiával kapcsolatos javaslatok a Wenga Kft. számára. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
977Kb

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagy_Peter.pdf


Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Marketing
Management, business policy
ID Code:4729
Specialisation:Marketing szak
Deposited By:Beáta Vasvár
Deposited On:14 Sep 2012 11:30
Last Modified:14 Sep 2012 11:30

Repository Staff Only: item control page