A luxusipar és luxusmarketing aktuális jellemzői, valamint en-nek magyarországi vonatkozásai a luxusbútor iparág kapcsán : A marketingstratégiával kapcsolatos javaslatok a Wenga Kft. számára

Nagy, Péter (2012) A luxusipar és luxusmarketing aktuális jellemzői, valamint en-nek magyarországi vonatkozásai a luxusbútor iparág kapcsán : A marketingstratégiával kapcsolatos javaslatok a Wenga Kft. számára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagy_Peter.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagy_Peter.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:4729
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:14 Szept 2012 09:30
Utolsó változtatás:14 Szept 2012 09:30

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap