A Sample Central tesztáruház üzleti modelljének vizsgálata

Antal, Nikolett (2012) A Sample Central tesztáruház üzleti modelljének vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Antal_Nikoletta.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Antal_Nikoletta.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Vállalati vezetés és politika
Innováció, tudásgazdaság
Azonosító kód:4708
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:14 Szept 2012 08:05
Utolsó változtatás:14 Szept 2012 08:05

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap