„Z- stratégia” : Vállalati válasz a munkába álló Z- generációra

Orosz, Emese (2011) „Z- stratégia” : Vállalati válasz a munkába álló Z- generációra. Outstanding Student Paper, BCE, Stratégiai menedzsment szekció.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
781kB

Abstract

Egy új generáció áll a munkavállalás küszöbén, ami az eddigi négy munkában álló generációtól markánsan különbözik: tagjait az első digitális bennszülötteknek nevezik. Akik már egy behálózott, technológia vezérelte világban nőttek fel. Milyen jellemzőkkel rendelkezik a Z- generáció? Fel vannak-e a vállalatok készülve az új generációra? Tudnak-e választ adni a munkába állásukra? Illetve készen állnak-e arra, hogy akár stratégiájukkal is alkalmazkodjanak a munkavállalók ezen új generációjához? Munkámban ezen a kérdésekre keresem a választ a szakirodalom elméleti hátterére és kvalitatív kutatási módszertanra építve.

Item Type:Outstanding Student Paper
Notes:2. helyezett
Subjects:Human resource management
Sociology
Management, business policy
Business organisation
ID Code:3333
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:26 May 2011 09:55
Last Modified:02 Jul 2016 20:30

Repository Staff Only: item control page