Treiber, Krisztina (2011) A koncertek, mint szolgáltatások, Középpontban a fogyasztók. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
862kB |
Abstract
Dolgozatom a koncertek, mint szolgáltatások elméleti keretrendszerét vizsgálja. Az elméleti megalapozás után kvalitatív kutatással (blog elezmés) vizsgáltam, milyen tényezők befolyásolják a koncertek nyújtotta élmények kialakulását és minőségét, egyrészt a szolgáltatók, másrészt a jelen lévő közösség befolyása által. A koncert által nyújtott élmény szoros kapcsolatban van az emberek Én fogalmával. A koncertek az Én bemutatásának helyszínéül szolgálnak, melynek eszközei a rituálék. Mivel a koncertekre is érvényes a HIPI-elv, nem egyszerű a koncertek marketingstratégiájának kidolgozása. Kutatásom célja azoknak a tényezőknek a feltárása, melyek segítségével jobban meg lehet ragadni a fogyasztók figyelmét, és melyek segítségével a fogyasztói igények minél magasabb szintű kielégítése valósulhat meg.
Item Type: | Outstanding Student Paper |
---|---|
Notes: | 1. helyezett |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 3216 |
Deposited On: | 17 May 2011 08:59 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:29 |
Repository Staff Only: item control page