A koncertek, mint szolgáltatások, Középpontban a fogyasztók

Treiber, Krisztina (2011) A koncertek, mint szolgáltatások, Középpontban a fogyasztók. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
862kB

Abstract

Dolgozatom a koncertek, mint szolgáltatások elméleti keretrendszerét vizsgálja. Az elméleti megalapozás után kvalitatív kutatással (blog elezmés) vizsgáltam, milyen tényezők befolyásolják a koncertek nyújtotta élmények kialakulását és minőségét, egyrészt a szolgáltatók, másrészt a jelen lévő közösség befolyása által. A koncert által nyújtott élmény szoros kapcsolatban van az emberek Én fogalmával. A koncertek az Én bemutatásának helyszínéül szolgálnak, melynek eszközei a rituálék. Mivel a koncertekre is érvényes a HIPI-elv, nem egyszerű a koncertek marketingstratégiájának kidolgozása. Kutatásom célja azoknak a tényezőknek a feltárása, melyek segítségével jobban meg lehet ragadni a fogyasztók figyelmét, és melyek segítségével a fogyasztói igények minél magasabb szintű kielégítése valósulhat meg.

Item Type:Outstanding Student Paper
Notes:1. helyezett
Subjects:Marketing
ID Code:3216
Deposited By: Webmester BCE KK
Deposited On:17 May 2011 08:59
Last Modified:02 Jul 2016 20:29

Repository Staff Only: item control page