A koncertek, mint szolgáltatások, Középpontban a fogyasztók

Treiber, Krisztina (2011) A koncertek, mint szolgáltatások, Középpontban a fogyasztók. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
862kB

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom a koncertek, mint szolgáltatások elméleti keretrendszerét vizsgálja. Az elméleti megalapozás után kvalitatív kutatással (blog elezmés) vizsgáltam, milyen tényezők befolyásolják a koncertek nyújtotta élmények kialakulását és minőségét, egyrészt a szolgáltatók, másrészt a jelen lévő közösség befolyása által. A koncert által nyújtott élmény szoros kapcsolatban van az emberek Én fogalmával. A koncertek az Én bemutatásának helyszínéül szolgálnak, melynek eszközei a rituálék. Mivel a koncertekre is érvényes a HIPI-elv, nem egyszerű a koncertek marketingstratégiájának kidolgozása. Kutatásom célja azoknak a tényezőknek a feltárása, melyek segítségével jobban meg lehet ragadni a fogyasztók figyelmét, és melyek segítségével a fogyasztói igények minél magasabb szintű kielégítése valósulhat meg.

Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:1. helyezett
Témakör:Marketing
Azonosító kód:3216
Elhelyezés dátuma:17 Máj 2011 08:59
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:29

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap