A co-creation, mint az értékteremtés egy új formája

Lőrincz, Emil Dávid and Sz. Kis, Júlia (2010) A co-creation, mint az értékteremtés egy új formája. Outstanding Student Paper, BCE, Vállalatgazdaságtan szekció.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
377kB

Abstract

A dolgozat az értékteremtés új paradigmájával foglalkozik, mely a vállalat és fogyasztó interakciójára épül. A gondolatmenet abból az állításból ered, hogy a co-creation (közös alkotás) a fogyasztói érték növekedéséhez vezet. Ennek kapcsán két központi kérdést vizsgálunk: 1. Milyen társadalmi és gazdasági változások ágyazták meg a jelenség kontextusát? 2. Milyen forrásból ered az addicionális fogyasztói értéknövekedés? Hipotézisünk az újonnan létrejövő értéket kívánja magyarázni. A dolgozat során azt kívánjuk belátni, hogy a fogyasztó birtokában álló tacit tudás kiaknázása teremti meg potenciálisan a fogyasztói igények magasabb szinten történő kielégítését. Vizsgálódásunk módszerében vállalatelméleti eszközökkel operálunk. A vállalatok tudás alapú megközelítése és a hálózatelméletek segítségével mutatjuk be az értékteremtés új folyamatát.

Item Type:Outstanding Student Paper
Notes:2. helyezett
Subjects:Management, business policy
ID Code:3082
Deposited By: Tünde Móricz
Deposited On:08 Mar 2011 18:06
Last Modified:02 Jul 2016 20:28

Repository Staff Only: item control page