A co-creation, mint az értékteremtés egy új formája

Lőrincz, Emil Dávid and Sz. Kis, Júlia (2010) A co-creation, mint az értékteremtés egy új formája. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan szekció.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
377kB

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat az értékteremtés új paradigmájával foglalkozik, mely a vállalat és fogyasztó interakciójára épül. A gondolatmenet abból az állításból ered, hogy a co-creation (közös alkotás) a fogyasztói érték növekedéséhez vezet. Ennek kapcsán két központi kérdést vizsgálunk: 1. Milyen társadalmi és gazdasági változások ágyazták meg a jelenség kontextusát? 2. Milyen forrásból ered az addicionális fogyasztói értéknövekedés? Hipotézisünk az újonnan létrejövő értéket kívánja magyarázni. A dolgozat során azt kívánjuk belátni, hogy a fogyasztó birtokában álló tacit tudás kiaknázása teremti meg potenciálisan a fogyasztói igények magasabb szinten történő kielégítését. Vizsgálódásunk módszerében vállalatelméleti eszközökkel operálunk. A vállalatok tudás alapú megközelítése és a hálózatelméletek segítségével mutatjuk be az értékteremtés új folyamatát.

Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:2. helyezett
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:3082
Elhelyezés dátuma:08 Márc 2011 18:06
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:28

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap