Fogyasztói csomagolás mint eladható reklámfelület - avagy a kettős piacos üzleti modell megvalósításának lehetőségei a tejiparban Magyarországon

Eke, Orsolya (2010) Fogyasztói csomagolás mint eladható reklámfelület - avagy a kettős piacos üzleti modell megvalósításának lehetőségei a tejiparban Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Ipar
Azonosító kód:2792
Képzés/szak:Gazdálkodási Szak
Feltöltő: Halász Ildikó
Elhelyezés dátuma:04 Jan 2011 13:21
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:25

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap