Miért is nézzük mi magyarok a Premier League-t? Az attitűdbéli lojalitás, a szurkolói motiváció és az identifikáció hatása a szatellit szurkolók fogyasztói magatartására

Lovász, Barnabás (2021) Miért is nézzük mi magyarok a Premier League-t? Az attitűdbéli lojalitás, a szurkolói motiváció és az identifikáció hatása a szatellit szurkolók fogyasztói magatartására. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/lovasz_b_2021.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/lovasz_b_2021.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:1. díj
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Pszichológia
Azonosító kód:15599
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:17 Máj 2023 09:44
Utolsó változtatás:17 Máj 2023 09:44

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap