CSR, az új marketing gerilla? : Avagy a szállodaipari CSR gyakorlatok áttekintő vizsgálata

Mátyus, Anna (2009) CSR, az új marketing gerilla? : Avagy a szállodaipari CSR gyakorlatok áttekintő vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
959kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:1553
Képzés/szak:Turizmus-vendéglátás Szak
Elhelyezés dátuma:10 Máj 2010 11:49
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:12

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap