A különböző vásárlói profilok és azok élményeinek alakulása az IKEA Lakberendezési Kft. omnichannel értékesítési rendszerében = The different customer behaviour profiles and their shopping experiences in the omnichannel retail system of IKEA Lakberendezési Kft.

Kiss, Brigitta (2022) A különböző vásárlói profilok és azok élményeinek alakulása az IKEA Lakberendezési Kft. omnichannel értékesítési rendszerében = The different customer behaviour profiles and their shopping experiences in the omnichannel retail system of IKEA Lakberendezési Kft. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/egerhazi_b_2022.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/egerhazi_b_2022.pdf


Item Type:Outstanding Student Paper
Notes:1. díj
Subjects:Knowledge economy, innovation
Marketing
ID Code:15429
Specialisation:Marketing
Deposited On:24 Apr 2023 08:54
Last Modified:24 Apr 2023 08:54

Repository Staff Only: item control page