A különböző vásárlói profilok és azok élményeinek alakulása az IKEA Lakberendezési Kft. omnichannel értékesítési rendszerében = The different customer behaviour profiles and their shopping experiences in the omnichannel retail system of IKEA Lakberendezési Kft.

Kiss, Brigitta (2022) A különböző vásárlói profilok és azok élményeinek alakulása az IKEA Lakberendezési Kft. omnichannel értékesítési rendszerében = The different customer behaviour profiles and their shopping experiences in the omnichannel retail system of IKEA Lakberendezési Kft. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/egerhazi_b_2022.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/egerhazi_b_2022.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:1. díj
Témakör:Innováció, tudásgazdaság
Marketing
Azonosító kód:15429
Képzés/szak:Marketing
Elhelyezés dátuma:24 Ápr 2023 08:54
Utolsó változtatás:24 Ápr 2023 08:54

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap