Edőcsény, Klára Ilona (2022) Tudatosabb ruhafogyasztás? A Covid-19 pandémia hatása a magyar Y és Z generációs fiatalok divatfogyasztására = More conscious apparel consumption? Investigating the effect of Covid-19 pandemic on Hungarian Milennials’ and Gen Z’s fashion consumption. Outstanding Student Paper, BCE, Fogyasztói magatartás és fenntarthatóság. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/edocseny_k_2022.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/edocseny_k_2022.pdf
Item Type: | Outstanding Student Paper |
---|---|
Notes: | 1. díj |
Subjects: | Environmental economics, environment protection Marketing |
ID Code: | 15384 |
Specialisation: | Marketing |
Deposited On: | 17 Apr 2023 13:58 |
Last Modified: | 17 Apr 2023 13:58 |
Repository Staff Only: item control page