Baby boomerektől az alfáig : A közösségi platformok használata Magyarországon a különböző generációkban

Sipos, Vivien (2022) Baby boomerektől az alfáig : A közösségi platformok használata Magyarországon a különböző generációkban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Szociológia és Társadalompolitika Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
417kB

Absztrakt (kivonat)

Az internet megjelenését követően szokásaink, napi rutinjaink gyökeresen megváltoztak. Legyen szó akár kommunikációról, vásárlásról, szórakozásról, a közösségi média használata kikerülhetetlen. Mindegyik generáció nagy része, ha nem is mindenki, rendelkezik okos eszközzel és felhasználója valamely portálnak/portáloknak. Az elmúlt évtizedek technológiai változásai nagyban rengették meg a kommunikációs szokásainkat és mondhatni, hogy életünket is. Napjaink egyik legfontosabb szerepét töltik be a közösségi platformok, természetesen ez generációnként más és más prioritást élvez. Szakdolgozatomban igyekeztem feltárni ezeket a különbségeket egészen a baby boomerektől az alfa generációig, valamint szót ejtettem a közösségi média különféle pszichológiai hatásairól is. Az eredmények által pontosabb képet kaphattam a generációk eltérő közösségi médiahasználatáról és a közösségi média társadalomra gyakorolt hatásairól.

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Média és kommunikáció
Szociológia
Azonosító kód:15143
Képzés/szak:Szociológia
Elhelyezés dátuma:10 Jan 2023 09:29
Utolsó változtatás:10 Jan 2023 09:29

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap