A fenntarthatóság, mint marketingkommunikációs üzenet térnyerése az FMCG szektorban: Az Unilever példáján keresztül

Lukács, Lilla (2020) A fenntarthatóság, mint marketingkommunikációs üzenet térnyerése az FMCG szektorban: Az Unilever példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Környezet-gazdaságtan, környezetvédelem
Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:14915
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:28 Okt 2022 08:50
Utolsó változtatás:28 Okt 2022 08:50

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap