A fenntartható fogyasztás és termelés megvalósíthatósága a fast fashion vállalatok marketing tevékenységén keresztül

Kovács, Margaréta (2020) A fenntartható fogyasztás és termelés megvalósíthatósága a fast fashion vállalatok marketing tevékenységén keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing Intézet, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
13MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Környezet-gazdaságtan, környezetvédelem
Marketing
Azonosító kód:14907
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:05 Okt 2022 10:21
Utolsó változtatás:05 Okt 2022 10:22

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap