Mennyire hajlandóak a francia, német és a lengyel felhasználók offline aktivitást végezni egy online kampány hatására, és mennyire számít a motiváció mértéke? Felhasználói attitűdváltozás a közösségi médiában a francia-, német- és lengyel piacokon

Horváth, Petra (2020) Mennyire hajlandóak a francia, német és a lengyel felhasználók offline aktivitást végezni egy online kampány hatására, és mennyire számít a motiváció mértéke? Felhasználói attitűdváltozás a közösségi médiában a francia-, német- és lengyel piacokon. BA/BSc thesis, UNSPECIFIED.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
684kB

Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Management, business policy
Marketing
ID Code:14898
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment
Deposited On:05 Oct 2022 07:16
Last Modified:05 Oct 2022 07:16

Repository Staff Only: item control page