A vizuális E-WOM szerepe az utazási döntéshozatalban : Instagramra feltöltött vizuális tartalmak és a Z-generáció vizsgálatában

Bende, Bernadett Noémi (2020) A vizuális E-WOM szerepe az utazási döntéshozatalban : Instagramra feltöltött vizuális tartalmak és a Z-generáció vizsgálatában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Vállalatgazdaságtan Intézet, Üzleti Gazdaságtan Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:14873
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:04 Okt 2022 07:18
Utolsó változtatás:04 Okt 2022 07:18

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap