Ügyfélélmény alapú kultúra beágyazása egy multinacionális vállalatnál : Fontos-e a munkavállalói termékszeretet és az ügyfélélmény alapú kiszolgálás?

Sulyok, László (2021) Ügyfélélmény alapú kultúra beágyazása egy multinacionális vállalatnál : Fontos-e a munkavállalói termékszeretet és az ügyfélélmény alapú kiszolgálás? MA/MSc szakdolgozat, BCE Vezetéstudományi Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:14597
Képzés/szak:Vezetés és szervezés
Elhelyezés dátuma:06 Ápr 2022 14:13
Utolsó változtatás:06 Ápr 2022 14:13

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap