The provenance paradox : Do Hungarians apply the provenance paradox to Chile? If yes, how can a Chilean wine company overcome it?

Michels, Anna Klára (2019) The provenance paradox : Do Hungarians apply the provenance paradox to Chile? If yes, how can a Chilean wine company overcome it? BA/BSc szakdolgozat, BCE Corvinus Business School, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Michels_Anna_Klara.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
923kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Michels_Anna_Klara.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:14444
Képzés/szak:International Business
Elhelyezés dátuma:15 Dec 2021 14:50
Utolsó változtatás:15 Dec 2021 14:50

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap