Kézbe venni a pénzügyeket – A pénzügyi szolgáltatások fogyasztói élményének változása a kevert valóságok hatására - - Az OTP HoloBank esete

Kovács, Lilla (2020) Kézbe venni a pénzügyeket – A pénzügyi szolgáltatások fogyasztói élményének változása a kevert valóságok hatására - - Az OTP HoloBank esete. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/kovacs_l_2020.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
701kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/kovacs_l_2020.pdf


Item Type:Outstanding Student Paper
Notes:3. díj
Subjects:Finance
Marketing
ID Code:13202
Specialisation:Kereskedelem és marketing
Deposited On:26 Nov 2020 14:15
Last Modified:26 Nov 2020 14:15

Repository Staff Only: item control page