A magyar divat lehetőségei a külföldi piacokon – Nemzetközi piacra lépési stratégiák vizsgálata az elérhető-luxus

Gresó, Eszter (2020) A magyar divat lehetőségei a külföldi piacokon – Nemzetközi piacra lépési stratégiák vizsgálata az elérhető-luxus. Outstanding Student Paper, BCE, Stratégiai és nemzetközi menedzsment szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/greso_e_2020.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/greso_e_2020.pdf


Item Type:Outstanding Student Paper
Notes:3. díj
Subjects:Management, business policy
Marketing
ID Code:13174
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment
Deposited On:26 Nov 2020 07:01
Last Modified:26 Nov 2020 07:01

Repository Staff Only: item control page