A magyar divat lehetőségei a külföldi piacokon – Nemzetközi piacra lépési stratégiák vizsgálata az elérhető-luxus

Gresó, Eszter (2020) A magyar divat lehetőségei a külföldi piacokon – Nemzetközi piacra lépési stratégiák vizsgálata az elérhető-luxus. TDK dolgozat, BCE, Stratégiai és nemzetközi menedzsment szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/greso_e_2020.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/greso_e_2020.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:3. díj
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:13174
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:26 Nov 2020 07:01
Utolsó változtatás:26 Nov 2020 07:01

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap