The Impact of Influencer Marketing on Consumer Perception in the Health and Fitness Industry in Hungary

Haraszti, Mária (2019) The Impact of Influencer Marketing on Consumer Perception in the Health and Fitness Industry in Hungary. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hraszti_Maria.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hraszti_Maria.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:12401
Képzés/szak:Marketing(ENG)
Elhelyezés dátuma:11 Nov 2019 07:56
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 11:38

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap