Influence of In-Game Purchases on Involvement of Players in Video Gaming Industry

Antonenko, Nataliia (2019) Influence of In-Game Purchases on Involvement of Players in Video Gaming Industry. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Antonenko_Nataliia.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Antonenko_Nataliia.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Információgazdaság
Marketing
Azonosító kód:12397
Képzés/szak:Marketing(ENG)
Elhelyezés dátuma:08 Nov 2019 11:06
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 11:34

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap