"Boldogság eladó": a reklámokban megjelenő boldogság pszichológiája és hatásai a vásárlásra az egyes kultúrákban

Percsi, Annamária (2018) "Boldogság eladó": a reklámokban megjelenő boldogság pszichológiája és hatásai a vásárlásra az egyes kultúrákban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Percsi_Annamaria.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Percsi_Annamaria.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Pszichológia
Azonosító kód:11353
Képzés/szak:Nemzetközi gazdálkodás
Elhelyezés dátuma:30 Júl 2018 09:17
Utolsó változtatás:30 Júl 2018 09:17

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap