A kis- és középvállalkozások nemzetközi piacra lépésének sikertényezői: opportunista és tervezett piacválasztás és terjeszkedési stratégia

Polonkai, Dániel (2018) A kis- és középvállalkozások nemzetközi piacra lépésének sikertényezői: opportunista és tervezett piacválasztás és terjeszkedési stratégia. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
836kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Gazdasági fejlődés, fenntartható fejlődés
Azonosító kód:11295
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:11 Júl 2018 12:16
Utolsó változtatás:11 Júl 2018 12:16

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap