C(l)ash of Clans: Freemium mobiljáték piacok: hogyan bonthatók a freemium mobiljátékok piacai, és mi a legjobb árazási modell?

Lentner, Balázs (2018) C(l)ash of Clans: Freemium mobiljáték piacok: hogyan bonthatók a freemium mobiljátékok piacai, és mi a legjobb árazási modell? TDK dolgozat, BCE, Informatika szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Lentner_Balazs_TDK.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Lentner_Balazs_TDK.pdf

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat témája az, hogy bontható-e kisebb piacokra a freemium mobiljátékok piaca, a stratégiai játékok külön piacon helyezkednek-e el és az árazás és a piaci erő mekkora szerepet játszanak. A hipotézis az, hogy a stratégiai játékok piaca külön piac. Ezen belül pedig a freemium modellen keresztül a játékgyártók hatalmas profitra tesznek szert a kiemelkedően nagymértékben megjelenő piaci erőnek köszönhetően. Az eredmény szerint a stratégiai játékok önálló piacot alkotnak és van legsikeresebb virtuális fizetőeszköz alapú árazási modell, ami a piaci erőnek köszönhetően tud nyereségessé válni. A kutatás alapja piaci ismeretek és a hipotetikus monopolista teszt. Ez a munka hozzásegíti a gyártókat az optimális árazási stratégiához és a fogyasztókat a tudatos döntésekhez a freemium játékok körében.

Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:2. díj
Kulcsszavak:freemium, mobiljáték, hipotetikus monopolista, piaci erő
Témakör:Számítástechnika
Azonosító kód:11225
Képzés/szak:Nemzetközi gazdaság és gazdálkodás
Elhelyezés dátuma:21 Jún 2018 13:19
Utolsó változtatás:21 Jún 2018 13:19

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap