A Netflix és piaci térhódítása: a piacra lépés lehetőségei és kihívásai Magyarországon a fogyasztói szokások tükrében

Fülöp, Péter (2016) A Netflix és piaci térhódítása: a piacra lépés lehetőségei és kihívásai Magyarországon a fogyasztói szokások tükrében. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fulop_Peter.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fulop_Peter.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Media and communication
ID Code:10787
Specialisation:Gazdaságinformatikus
Deposited On:20 Mar 2018 08:29
Last Modified:20 Mar 2018 08:29

Repository Staff Only: item control page