The economic relevance of creative thinking in the 21th century business environment

Harman, Dóra (2017) The economic relevance of creative thinking in the 21th century business environment. Postgraduális szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Idegennyelvi Oktató-, és Kutatóközpont.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
959kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Harman_Dora.pdf


Tétel típus:Postgraduális szakdolgozat
Témakör:Gazdasági fejlődés, fenntartható fejlődés
Azonosító kód:10762
Képzés/szak:Üzleti szaknyelvi tréner
Elhelyezés dátuma:14 Márc 2018 11:39
Utolsó változtatás:14 Márc 2018 11:47

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap