Nagy-Borsy, Viktor (2017) Az MVM Csoport növekedési stratégiája az elmúlt évtizedben. Outstanding Student Paper, BCE, Vállalkozásfejlesztés szekció.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Abstract
Tudományos Diákköri Dolgozatom (TDK) célja az MVM Csoport növekedési stratégiájának vizsgálata volt. Az elméleti kutatásom fókuszában a növekedési stratégia, mint a vállalati stratégia alaptípusa állt, dolgozatomban megkíséreltem a vállalatok növekedési stratégiájával, annak irányaival és eszközeivel foglalkozó releváns hazai és nemzetközi szakirodalmi források áttekintését és rendszerezését. A dolgozat gyakorlati részében elkészítettem a hazai villamos energetika szektor környezetelemzését, kitérve a szabályozási változásokra és főbb piaci trendekre. A szakirodalmi vizsgálat során felállított elméleti keretrendszerre építve elemeztem a hazai piac meghatározó szereplőjének növekedési stratégiáját a 2008-tól napjainkig terjedő időszakban. Az empirikus kutatásom elsősorban szekunder kutatásra épít, mind az ágazati elemzésnél, mind pedig az MVM stratégiájának vizsgálatakor a rendelkezésre álló és nyilvánosan elérhető adatokra, beszámolókra, stratégiai tervekre és dokumentumokra támaszkodtam.
Item Type: | Outstanding Student Paper |
---|---|
Notes: | 1. díj |
Subjects: | Management, business policy Business organisation |
ID Code: | 10471 |
Specialisation: | Vállalkozásfejlesztés |
Deposited On: | 25 Jan 2018 15:07 |
Last Modified: | 25 Jan 2018 15:07 |
Repository Staff Only: item control page