Az MVM Csoport növekedési stratégiája az elmúlt évtizedben

Nagy-Borsy, Viktor (2017) Az MVM Csoport növekedési stratégiája az elmúlt évtizedben. Outstanding Student Paper, BCE, Vállalkozásfejlesztés szekció.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Abstract

Tudományos Diákköri Dolgozatom (TDK) célja az MVM Csoport növekedési stratégiájának vizsgálata volt. Az elméleti kutatásom fókuszában a növekedési stratégia, mint a vállalati stratégia alaptípusa állt, dolgozatomban megkíséreltem a vállalatok növekedési stratégiájával, annak irányaival és eszközeivel foglalkozó releváns hazai és nemzetközi szakirodalmi források áttekintését és rendszerezését. A dolgozat gyakorlati részében elkészítettem a hazai villamos energetika szektor környezetelemzését, kitérve a szabályozási változásokra és főbb piaci trendekre. A szakirodalmi vizsgálat során felállított elméleti keretrendszerre építve elemeztem a hazai piac meghatározó szereplőjének növekedési stratégiáját a 2008-tól napjainkig terjedő időszakban. Az empirikus kutatásom elsősorban szekunder kutatásra épít, mind az ágazati elemzésnél, mind pedig az MVM stratégiájának vizsgálatakor a rendelkezésre álló és nyilvánosan elérhető adatokra, beszámolókra, stratégiai tervekre és dokumentumokra támaszkodtam.

Item Type:Outstanding Student Paper
Notes:1. díj
Subjects:Management, business policy
Business organisation
ID Code:10471
Specialisation:Vállalkozásfejlesztés
Deposited On:25 Jan 2018 15:07
Last Modified:25 Jan 2018 15:07

Repository Staff Only: item control page