Böjte, Berta Eszter (2017) Elektronikus önértékelési és tanulási megoldás Q metódus alapú értékelése. Outstanding Student Paper, BCE, Informatika szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Bojte_Berta_Eszter_TDK.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
988kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Bojte_Berta_Eszter_TDK.pdf
Abstract
A szakdolgozatom témája az egyetemen használt elektronikus önértékelési és tanulási rendszer hatékonyságának vizsgálata. Ehhez a Q metódust használom, mint elemző módszert, amely az USA-ban már nagy teret hódított különböző iparágak, területek értékelésére, de Európában még csak bontogatja szárnyait. A Q metódus a bevett szokással ellentétben nem az embereket, hanem az állításokat tekinti a vizsgálat tárgyának, így nyújtva kvantitatív mérési lehetőséget a különböző vélemény mintázatok felderítésére. Az elektronikus önértékelési és tanulási rendszert a 2015/16 tavaszi félévben oktatott Üzleti Informatika tárgy keretein belül vizsgálom, a hallgatók ez idő alatt szerzett tapasztalatainak segítségével vonok le a rendszer hasznosságára, elfogadottságára vonatkozó következtetéseket. A dolgozat végén javaslatokat teszek az esetlegesen szükséges módosításokra az elektronikus önértékelési és tanulási rendszerben, és kitekintek a tantárgyon túlra, felmérem, hogy a Q metódus az egyetem mely egyéb területein nyújthat hasznos értékelési módszertant.
Item Type: | Outstanding Student Paper |
---|---|
Notes: | 1. díj |
Subjects: | Computer science Biometrics and applied informatics |
ID Code: | 10427 |
Specialisation: | Gazdaságinformatikus |
Deposited On: | 24 Jan 2018 09:23 |
Last Modified: | 24 Jan 2018 09:23 |
Repository Staff Only: item control page