Elektronikus önértékelési és tanulási megoldás Q metódus alapú értékelése

Böjte, Berta Eszter (2017) Elektronikus önértékelési és tanulási megoldás Q metódus alapú értékelése. TDK dolgozat, BCE, Informatika szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Bojte_Berta_Eszter_TDK.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
988kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Bojte_Berta_Eszter_TDK.pdf

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája az egyetemen használt elektronikus önértékelési és tanulási rendszer hatékonyságának vizsgálata. Ehhez a Q metódust használom, mint elemző módszert, amely az USA-ban már nagy teret hódított különböző iparágak, területek értékelésére, de Európában még csak bontogatja szárnyait. A Q metódus a bevett szokással ellentétben nem az embereket, hanem az állításokat tekinti a vizsgálat tárgyának, így nyújtva kvantitatív mérési lehetőséget a különböző vélemény mintázatok felderítésére. Az elektronikus önértékelési és tanulási rendszert a 2015/16 tavaszi félévben oktatott Üzleti Informatika tárgy keretein belül vizsgálom, a hallgatók ez idő alatt szerzett tapasztalatainak segítségével vonok le a rendszer hasznosságára, elfogadottságára vonatkozó következtetéseket. A dolgozat végén javaslatokat teszek az esetlegesen szükséges módosításokra az elektronikus önértékelési és tanulási rendszerben, és kitekintek a tantárgyon túlra, felmérem, hogy a Q metódus az egyetem mely egyéb területein nyújthat hasznos értékelési módszertant.

Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:1. díj
Témakör:Számítástechnika
Biometria, alkalmazott informatika
Azonosító kód:10427
Képzés/szak:Gazdaságinformatikus
Elhelyezés dátuma:24 Jan 2018 09:23
Utolsó változtatás:24 Jan 2018 09:23

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap