Az online marketing eszközök szerepe az információkeresésben: hogyan tájékozódik a magyar fogyasztó a bioélelmiszerekről?

Hegede, Gabriella (2017) Az online marketing eszközök szerepe az információkeresésben: hogyan tájékozódik a magyar fogyasztó a bioélelmiszerekről? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hegede_Gabriella.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
951kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hegede_Gabriella.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Mezőgazdaság
Azonosító kód:10327
Képzés/szak:Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök
Elhelyezés dátuma:11 Jan 2018 09:08
Utolsó változtatás:11 Jan 2018 09:08

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap