Egy crowdfunding kampány sikertényezői: a jutalom alapú közösségi finanszírozás kampányainak kritikus sikertényezői két magyar startup projektjén keresztül

Kadocsa, Ferenc (2016) Egy crowdfunding kampány sikertényezői: a jutalom alapú közösségi finanszírozás kampányainak kritikus sikertényezői két magyar startup projektjén keresztül. TDK dolgozat, BCE, Vállalkozás szekció.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
710kB

Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:2. díj
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Vállalati szervezet
Azonosító kód:10315
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:08 Dec 2017 11:03
Utolsó változtatás:08 Dec 2017 11:03

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap