Gyula újragondolva: desztinációmarketing 2.0

Bónis, Zsófia and Naffa, Nóra and Parti, Eszter (2016) Gyula újragondolva: desztinációmarketing 2.0. TDK dolgozat, BCE, Turizmus és Közlekedés szekció.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatunkban Gyula város desztináció-marketingjét és imázsát mértük fel. Csapatunkkal részt vettünk a VI. Országos Városmarketing Versenyen, a desztináció választás során nem volt kérdéses, hogy Gyula a mi városunk. Úgy gondoljuk, hogy Gyula a kelet-magyarországi régió egyik legimpozánsabb, és legtöbb lehetőséget kínáló városa. Személyes ügyünknek tekintjük a város népszerűsítését mind külföldi, mind belföldi körökben. A téma alapos körüljárása és elemzését követően számos kreatív ötlettel, fejlesztési javaslattal álltunk elő. Dolgozatunkban az aktuális helyzetet mértük fel, kutatásainkat a jelenre alapoztuk, azok elemzésével jutottunk az ötleteinkhez. Kutatási módszertanunk kvalitatív és kvantitatív jellegű volt. Készítettünk interjút a helyi TDM szervezettel, illetve helyi lakosokkal, továbbá online kérdőíves felmérést és végeztünk Gyula ismertségével kapcsolatban. Elmondhatjuk, hogy a válaszadók többsége a fiatalok köréből volt, ez nagy előnyt jelenthet az információgyűjtésben, hiszen pár év múlva ez a korosztály adja majd a fizetőképes kereslet nagy hányadát. Ezek eredményeként azt kaptuk, hogy pozitív a városról alkotott vélemény a válaszadók közül szinte mindenki jó élményeket társít Gyulához. Dolgozatunkban Gyula város brandjét vizsgáljuk, javaslatokat teszünk annak változtatásra és fejlesztésekre, valamint egy több elemből álló marketingstratégiát készítettünk, melyet számos elemzés, kutatás előzött meg.

Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:3. díj
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:10306
Elhelyezés dátuma:07 Dec 2017 14:19
Utolsó változtatás:07 Dec 2017 14:19

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap