Barcs, Júlia Rita (2016) A táplálkozásmarketing sikere a funkcionális élelmiszerek piacán: a hazai cereáliapiac fogyasztói megítélése és a Nestlé egészségfókuszú marketingkommunikációja. Outstanding Student Paper, BCE, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160322215156.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160322215156.pdf
Item Type: | Outstanding Student Paper |
---|---|
Notes: | 1. díj |
Subjects: | Commerce and tourism Marketing Media and communication |
ID Code: | 10270 |
Specialisation: | Gazdálkodási és menedzsment |
Deposited On: | 06 Dec 2017 10:24 |
Last Modified: | 06 Dec 2017 10:24 |
Repository Staff Only: item control page