A táplálkozásmarketing sikere a funkcionális élelmiszerek piacán: a hazai cereáliapiac fogyasztói megítélése és a Nestlé egészségfókuszú marketingkommunikációja

Barcs, Júlia Rita (2016) A táplálkozásmarketing sikere a funkcionális élelmiszerek piacán: a hazai cereáliapiac fogyasztói megítélése és a Nestlé egészségfókuszú marketingkommunikációja. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160322215156.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160322215156.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:1. díj
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:10270
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:06 Dec 2017 10:24
Utolsó változtatás:06 Dec 2017 10:24

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap