A márka fogságában: a szabadulós játék, mint offline gamifikációs eszköz hatása a márkaimázs változására a flow élményen keresztül

Hittig, Zsófia (2017) A márka fogságában: a szabadulós játék, mint offline gamifikációs eszköz hatása a márkaimázs változására a flow élményen keresztül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hittig_Zsofia.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hittig_Zsofia.pdf


Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Marketing
ID Code:10168
Specialisation:Marketing
Deposited On:02 Nov 2017 11:58
Last Modified:02 Nov 2017 11:58

Repository Staff Only: item control page