Dalocsa, Anna (2017) Réspiaci termékek online értékesítési csatornákon: a réspiaci termékek vásárlási hajlandósága és az online vásárlási hajlandóság összefüggései a kézműves sör piac példáján. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dalocsa_Anna_2017.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dalocsa_Anna_2017.pdf
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Marketing Computer science Brewing and distilling |
ID Code: | 10166 |
Specialisation: | Marketing |
Deposited On: | 02 Nov 2017 11:41 |
Last Modified: | 07 Nov 2017 14:20 |
Repository Staff Only: item control page