Réspiaci termékek online értékesítési csatornákon: a réspiaci termékek vásárlási hajlandósága és az online vásárlási hajlandóság összefüggései a kézműves sör piac példáján

Dalocsa, Anna (2017) Réspiaci termékek online értékesítési csatornákon: a réspiaci termékek vásárlási hajlandósága és az online vásárlási hajlandóság összefüggései a kézműves sör piac példáján. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dalocsa_Anna_2017.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dalocsa_Anna_2017.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Számítástechnika
Sör- és szeszgyártás
Azonosító kód:10166
Képzés/szak:Marketing
Elhelyezés dátuma:02 Nov 2017 11:41
Utolsó változtatás:07 Nov 2017 14:20

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap