A márka hatásának vizsgálata a fogyasztói magatartásra az okostelefonok piacán

Takács, Dániel (2017) A márka hatásának vizsgálata a fogyasztói magatartásra az okostelefonok piacán. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Takacs_Daniel.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Takacs_Daniel.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:10123
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:25 Okt 2017 10:43
Utolsó változtatás:25 Okt 2017 10:43

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap