Közösségi oldalak szerepe a vállalatok marketingkommunikációs stratégiájában

Monofar, Olívia (2017) Közösségi oldalak szerepe a vállalatok marketingkommunikációs stratégiájában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Monofar_Olivia.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
731kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Monofar_Olivia.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati szervezet
Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:10119
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:25 Okt 2017 10:06
Utolsó változtatás:25 Okt 2017 10:06

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap