A Z generáció vásárlási szokásait befolyásoló tényezők az okostelefonok termékkategóriában

Gőz, Viktor (2017) A Z generáció vásárlási szokásait befolyásoló tényezők az okostelefonok termékkategóriában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Goz_Viktor.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
652kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Goz_Viktor.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Computer science
Sociology
ID Code:10113
Specialisation:Kereskedelem és marketing
Deposited On:25 Oct 2017 09:31
Last Modified:25 Oct 2017 09:31

Repository Staff Only: item control page