Elektronikus önértékelési és tanulási megoldás Q metódus alapú értékelése

Böjte, Berta Eszter (2017) Elektronikus önértékelési és tanulási megoldás Q metódus alapú értékelése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Informatikai Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bojte_Berta_Eszter.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bojte_Berta_Eszter.pdf

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája az egyetemen használt elektronikus önértékelési és tanulási rendszer hatékonyságának vizsgálata. Ehhez a Q metódust használom, mint elemző módszert, amely az USA-ban már nagy teret hódított különböző iparágak, területek értékelésére, de Európában még csak bontogatja szárnyait. A Q metódus a bevett szokással ellentétben nem az embereket, hanem az állításokat tekinti a vizsgálat tárgyának, így nyújtva kvantitatív mérési lehetőséget a különböző vélemény mintázatok felderítésére. Az elektronikus önértékelési és tanulási rendszert a 2015/16 tavaszi félévben oktatott Üzleti Informatika tárgy keretein belül vizsgálom, a hallgatók ez idő alatt szerzett tapasztalatainak segítségével vonok le a rendszer hasznosságára, elfogadottságára vonatkozó következtetéseket. A dolgozat végén javaslatokat teszek az esetlegesen szükséges módosításokra az elektronikus önértékelési és tanulási rendszerben, és kitekintek a tantárgyon túlra, felmérem, hogy a Q metódus az egyetem mely egyéb területein nyújthat hasznos értékelési módszertant.

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Oktatás
Számítástechnika
Pedagógia
Azonosító kód:10017
Képzés/szak:Gazdaságinformatikus
Elhelyezés dátuma:18 Okt 2017 11:32
Utolsó változtatás:18 Okt 2017 11:32

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap